Topul celor mai vizibile branduri de asigurari pe Facebook si in online in luna mai...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
20
1 EUR = 4.6559 RON
1 USD = 3.9517 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Topul celor mai vizibile branduri de asigurari pe Facebook si in online in luna mai 2018


GROUPAMA Asigurari, NN Asigurari de Viata si METROPOLITAN Life ocupa primele trei pozitii in "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna mai a acestui an, arata clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Comparativ cu luna aprilie, GROUPAMA Asigurari a urcat o pozitie, inregistrand aproape 11.300 de interactiuni in luna mai, in timp ce NN Asigurari a coborat o pozitie ocupand locul al doilea cu peste 7.500 de interactiuni. METROPOLITAN Life a revenit pe locul trei, cu peste 5.700 de interactiuni in luna mai, dupa ce luna anterioara ajunsese pe pozitia a sasea in clasament.

Locul patru a fost ocupat de ASIROM, cu peste 4.800 de interactiuni, dupa ce in aprilie era pe pocul 10 in clasament, iar pe locul al cincilea s-a aflat, in mai, OTTO Broker, cu aproape 4.500 de interactiuni, urcand o pozitie fata de luna anterioara.



Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform ZeList, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice -calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate.

In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in mai 2018, un total de 2.187 de aparitii (in crestere cu 3,3%), impartite intre presa online (1.655 de aparitii, +2% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (128 aparitii, +16,4%) si retele sociale (404 de aparitii, +4,9%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in mai 2018, METROPOLITAN Life a ocupat primul loc, cu 312 de aparitii in 131 de surse si un viewership de 436.881.

OMNIASIG VIG a ocupat primul loc, cu 310 de aparitii in 171 de surse si un viewership de 485.456. Topul este completat cu OMNIASIG VIG, ASIROM VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari si BCR Asigurari de Viata VIG, conform IQads.




Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Topul celor mai vizibile branduri de asigurari pe Facebook si in online in luna mai 2018).

Noutati 1asig.ro
» Ultima zi a campaniei #donatorTreazlavolan
» Ce vor angajatii romani de la un loc de munca? Asigurarile de sanatate, printre beneficii
» Participanti de pe cinci continente la a V-a editie a IFIGS, organizata de FGA
» Studiu: 52% dintre consumatori nu isi protejeaza dispozitivele mobile, iar 12% au fost victime ale unor fraude financiare intr-un singur an
» VIDEO: Calin RANGU: ASF sustine dezvoltarea tehnologica in piata de asigurari
» Accidentele auto in strainatate si incendiile - cele mai frecvente cauze pentru despagubirile platite de OMNIASIG in S1 2018
» GROUPAMA Asigurari: Oamenii de afaceri din Romania au perspective moderate asupra riscurilor
» Vineri incepe testarea sistemului de avertizare a populatiei in situatii de urgenta in Bucuresti si Ilfov
» #treazlavolan si 5 to go lanseaza a doua provocare a saptamanii!
» Protocol de colaborare intre ASF, BAAR si DRPCIV




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 14.06.2018 | 1021 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM