Util HR - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania - 1asig.ro

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
24
1 EUR = 4.5333 RON
1 USD = 4.1453 RON
















RFI
 

Util HR

Pastila de ... well-being: Avem un program de well-being. Cum il implementam cu succes?

Pentru ca o companie sa implementeze cu succes un program de well-being, comunicarea in mod regulat cu angajatii intr-o maniera care sa conteze pentru ei este cheia. Continuare

Pastila de ... well-being: 5 asteptari privind dezvoltarea personala

Studiile ne-au aratat ca majoritatea angajatilor isi doresc sa simta ca locul de munca le asigura trei lucruri:
  • Un mediu cat mai placut pentru ca, practic, aici petrec cel mai mult timp activ;
  • Apreciere si valorizare, caci vor sa simta ca munca si implicarea le este pretuita;
  • Evolutie, orice ar insemna ea, dezvoltare din punct de vedere al abilitatilor dobandite si acces la sesiuni de dezvoltare personala si profesionala.
Continuare

Pastila de ... well-being: Ce intrebari ar fi bine sa ne punem inainte de a aborda subiectul?

Noile tendinte in functionarea relatiilor si comunicarii in cadrul unei echipe permit tot mai mult astazi fiecarui angajator de top folosirea unor instrumente simple si in acelasi timp creative, inedite si totodata incitante pentru angajati. Continuare

Pastila de ... well-being: Grija fata de angajati

Unul dintre cele mai puternice elemente motivationale in mediul de business actual este grija fata de angajati. Companiile care se implica in a genera angajatilor o stare de bine si a le asigura echilibrul intre viata personala si cea profesionala culeg roadele in termeni de fidelizare, implicare si performanta. Continuare

Pastila de ... well being - X + Y = ? ... cu ce rezoneaza noile generatii de angajati?

Studii recente arata ca echilibrul dintre viata personala si cea profesionala este tot mai important pe piata locurilor de munca si e vital pentru cei din generatia Millennials (persoanele nascute intre 1980 si 1996). Continuare

Pastila de ... well being - Tips&tricks pentru a-ti dezvolta angajatii si a creste performanta

Lumea afacerilor este tot mai dinamica, viteza deciziilor creste mult, mobilitatea oamenilor este tot mai mare, pragmatismul are o importanta majora in luarea deciziilor angajatilor. Si cand vorbim despre pragmatism, angajatii cauta mai mult decat salariu. Vor un intreg pachet de beneficii: stare de bine, dezvoltare personala si profesionala, modele avansate de leadership. Continuare

Tips&tricks pentru a creste starea de bine in compania ta. Despre "work-life balance"

Ce inseamna acest tot mai dorit "work-life balance"? Pe scurt, inseamna sa ai/gasesti un echilibru intre latura profesionala si cea personala a vietii tale, o stare de bine, pe care ar fi tare util ca firma in care lucrezi sa o incurajeze. Continuare

Noii angajati doresc sa detina controlul asupra invatarii si dezvoltarii personale

"Una dintre caracteristicile noii generatii de angajati este ca doresc sa detina controlul asupra invatarii si dezvoltarii personale, si asta inclusiv in cadrul programelor oferite de catre angajatori. A ii tine "captivi" intr-o sesiune traditionala de training este o mare si adevarata provocare pentru furnizorii unor astfel de programe. Continuare

Care este nivelul de well-being in compania ta?

WELL-BEING este un concept care m-a cucerit in ultimii doi ani, perioada in care m-am aflat in corporatii din diferite domenii de activitate, ca furnizor al unui atelier creativ, de dezvoltare personala. Am intrat puternic in contact cu managerii de resurse umane si mai apoi cu beneficiarii directi ai programului meu - angajatii. Continuare

Ce instrumente de recrutare folosesc specialistii HR din asigurari pentru a gasi specialisti?

Metodele sau caile folosite in gasirea de specialisti sunt: 1) Reteaua de cunostinte care presupune apelarea la cunoscuti, colegi, fosti colegi ce pot oferi informatii cu privire la candidat, 2) Recrutarea prin agentii de recrutare, 3) Postarea de anunturi de recrutare pe site-uri de specialitate www.1asig.ro, www.asiguratori.ro sau pe site-uri de recrutare www.bestjobs.ro, www.ejobs.ro. Continuare

Pe ce abilitati ar trebui sa puna accentul o persoana care vine dintr-un alt domeniu si doreste sa se angajeze in asigurari?

Dincolo de certificarile obligatorii, pentru fiecare pozitie este necesar un anumit set de cunostinte si abilitati, pentru desfasurarea cu succes a sarcinilor de serviciu. In anunturile de recrutare sunt specificate cerintele necesare pentru fiecare pozitie, in materie de cunostinte si competente specifice postului. Spre exemplu, pentru partea de ofertare, SIGNAL IDUNA are in vedere atat experienta anterioara in desfasurarea de sarcini similare cat si cunostintele din domeniul medical. Continuare

Ce instrumente de recrutare folosesc specialistii HR din asigurari pentru a gasi specialisti?

De la recrutarea traditionala de consultanti financiari bazata in special pe recomandari, am trecut in ultimii ani si la recrutarea pe internet. Suntem intr-un dialog online permanent cu potentiali candidati, demers pe care l-am pornit in urma cu trei ani, ca parte a preocuparilor noastre de a adapta strategia de recrutare la noua generatie, aspect vizibil nu doar la nivelul canalelor de comunicare, ci si al mesajelor in sine. Continuare

Pe ce abilitati, cunostinte si aptitudini ar trebui sa puna accentul o persoana care vine dintr-un alt domeniu si doreste sa se angajeze in asigurari?

GROUPAMA Asigurari are un grad ridicat de satisfactie a clientilor conform indicatorului Ratei nete de recomandare din 2015. Cei mai importanti parteneri ai nostri sunt clientii, alaturi de care am dezvoltat un parteneriat pe termen lung, bazat pe incredere, onestitate si respect reciproc, ca atare o calitate pe care o cautam este orientarea catre client. Continuare

Ce instrumente de recrutare folosesc specialistii HR din asigurari pentru a gasi specialisti?

In asigurari, prezenta in online a profesionistilor evolueaza pas cu pas. Deocamdata, cele mai bune parghii de gasire a specialistilor, profesionistilor cu experienta, expertilor raman recomandarile si network-ul de relatii profesionale. Continuare

Ce sfaturi i-ati da unei persoane care vine dintr-un alt domeniu si doreste sa se angajeze in domeniul asigurarilor?

La METROPOLITAN Life sustinem constant dezvoltarea in interiorul companiei. O persoana deschisa si motivata va asimila imediat informatiile de care are nevoie pentru a performa. Suntem o companie care pune mult accent pe nevoile angajatului si, pe langa programele noastre de coaching si mentorship, cautam modalitati inovatoare in dezvoltarea profesionala a colegilor nostri: de la schimburi de experienta, pana la training-urile digitalizate si invatarea experientiala. As putea spune ca oferim cadrul perfect pentru dezvoltarea profesionala a unor persoane cu valori solide si cu dorinta de ascensiune profesionala. Continuare

Ce instrumente de recrutare folosesc specialistii HR din asigurari pentru a gasi specialisti?

In ultima perioada, cu precadere anul trecut, recrutarea prin intermediul canalelor de socializare a inceput sa castige tot mai mult teren, in defavoarea recrutarii traditionale. Pentru ca ne dorim sa aducem in companie cei mai buni specialisti, in Signal Iduna, pentru majoritatea proceselor de recrutare, preferam sa ajungem direct la candidatii cei mai potriviti prin intermediul cautarii directe - pe platformele de recrutare specializate si prin recomandari. Continuare

Ce sfaturi i-ati da unei persoane care vine dintr-un alt domeniu si doreste sa se angajeze in domeniul asigurarilor?

Inainte sa se angajeze, persoana respectiva ar trebui sa culeaga informatii referitoare la cele doua categorii de produse de asigurari viata si non-viata; sa se decida asupra categoriei de produse cu care ar dori sa lucreze dupa care sa se angajeze intr-o societate de asigurari in care are posibilitatea sa lucreze cu categoria de produse dorita. Continuare

Ce instrumente de recrutare folosesc asiguratorii pentru a gasi specialisti?

Procesul nostru de recrutare mizeaza mult pe creativitate: in functie de complexitatea postului si a profilului cautat, sunt alese cele mai potrivite canale si metode de selectie. Prioritara este propria noastra organizatie - implicam in procesele de recrutare nu numai departamentele specializate, ci toti colegii, care pot fi cooptati in identificarea de candidati din piata.
Continuare

Pe ce abilitati, cunostinte si aptitudini ar trebui sa puna accentul o persoana dintr-un alt domeniu care vrea sa lucreze in asigurarile de viata?

Consultantul de asigurari de viata are un rol esential de a intelege contextul financiar personal al fiecarui client, de a analiza nevoile punctuale ale acestuia si de a pune in balanta nevoile sale actuale si asteptarile pentru viitor astfel incat, in final, sa-l poata sprijini sa ia cea mai buna decizie pentru asigurarea si protectia viitorului sau si al familiei. Continuare

Ce instrumente/ aplicatii de recrutare folosesc specialistii HR din asigurari pentru a gasi specialisti?

Recrutarea si retentia sunt principalele provocari ale industriei de HR, in prezent. Suntem intr-un moment in care nevoile angajatilor cresc permanent, iar noi trebuie sa tinem pasul in cautarea de noi talente. Odata ce ne construim o baza de angajati de incredere, functioneaza foarte bine metoda recomandarii, bazandu-ne pe faptul ca un angajat performant nu poate recomanda decat un alt posibil angajat performant. Continuare

Articole:
[1 - 20] [21 - 40] [41 - 55]


PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM