ZURICH Insurance: Obiectivul de reducere a costurilor cu 1,5 miliarde dolari pana in 2019 este...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 


Bucuresti
7
1 EUR = 4.6332 RON
1 USD = 3.9185 RON
















RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

ZURICH Insurance: Obiectivul de reducere a costurilor cu 1,5 miliarde dolari pana in 2019 este in grafic


Asiguratorul elvetian ZURICH isi va reduce cheltuielile cu 700 milioane dolari pana la finalul anului curent, suma reprezentand jumatate din obiectivul sau de reducere a costurilor cu 1,5 miliarde dolari pana in anul 2019, potrivit unui interviu acordat de CEO-ul companiei Mario GRECO cotidianului local "Neue Zuercher Zeitung".

"Suntem pe calea cea buna pentru a ne atinge obiectivul. Provocarea este mare pentru ca, pe de o parte, trebuie sa reducem costurile, iar pe de alta parte, sa continuam sa investim", a punctat Mario GRECO.

Mario GRECO, fostul sef al grupului GENERALI, s-a alaturat ZURICH Insurance la 1 mai 2016, mutarea reprezentand reintoarcerea acestuia in cadrul companiei dupa mai bine de patru ani, dupa ce intre 2010 si 2012 a fost CEO al diviziei non-life respectiv, sef al diviziei globale life intre 2008 si 2010.

Potrivit informatiilor din presa de la acea vreme, unul dintre principalele obiective ale revenirii in cadrul ZURICH a constat in reducea costurilor ridicate ale companiei, cresterea profitabilitatii, respectiv simplificarea modelului de business.

In interviul acordat publicatiei elvetiene, Mario GRECO a punctat asupra faptului ca societatea pe care o conduce nu are nevoie la momentul actual de o capitalizare suplimentara pentru a putea sustine cresterea organica a business-ului, "deoarece atat segmentul de asigurari de viata, cat si linia de asigurari non-life genereaza suficient cashflow".

Pe de alta parte, asiguratorul va trebui sa investeasca masiv la nivel intern, inclusiv in digitalizare si noile tehnologii, pentru a deveni mai receptiv la nevoile in schimbare ale clientilor sai: "Pentru achizitii de mici dimensiuni, avem suficient capital", a spus GRECO, adaugand ca, in cazul unor investitii de mari dimensiuni, s-ar putea sa se simta nevoia interventiei actionarilor.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (ZURICH Insurance: Obiectivul de reducere a costurilor cu 1,5 miliarde dolari pana in 2019 este in grafic).






Autor: Vlad BOLDIJAR | Publicat pe 10.10.2017 | 306 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM