Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna decembrie 2017

Tweet
GROUPAMA Asigurari, METROPOLITAN Life si NN Asigurari de Viata ocupa primele trei locuri in "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna decembrie 2017, potrivit clasamentului lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informeaza iQads.

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Astfel, GROUPAMA Asigurari, cu 57.825 de fani ai paginii, dintre care 5.291 activi, este liderul paginilor dedicate asigurarilor din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare ("Facebook activity"), fiind urmat de METROPOLITAN Life (23.908 fani - 5.205 activi), NN (61.638 de fani - 4.434 activi), GENERALI Romania (15.207 de fani - 4.202 activi), AEGON Romania (39.975 fani - 2.478 activi), ASIROM VIG (26.395 fani - 1.831 activi) si OMNIASIG VIG (101.471 fani - 256 activi).



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat un total de 1.333 aparitii in luna decembrie 2017, in scadere cu 40% fata de luna precedenta, impartite intre presa online (899 de aparitii, -46,5%), bloguri si forumuri (130 de aparitii, +26,2%) si retele sociale (304 de aparitii, -30,8%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte) din luna decembrie, clasamentul este condus de OMNIASIG VIG - cu 263 de aparitii in 128 de surse si 261.241 viewership, ASIROM VIG - cu 145 de aparitii in 67 de surse si 269.413 viewership, respectiv de ASTRA Asigurari (companie intrata in faliment) - cu 184 de aparitii in 104 de surse si 232.606 viewership.



Indicatorii:

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).