Franz WEILER, UNIQA: Depunem eforturi constante pentru a ne pregati pentru schimbarile din viitor

Tweet
UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au raportat in primul trimestru al anului 2018 prime brute subscrise in valoare de 23,1 milioane de euro, inregistrand cresteri semnificative pe segmentele asigurarilor de viata si de proprietate. Cresterea cea mai mare este in cadrul companiei UNIQA Asigurari de viata, unde s-au vandut polite de viata in valoare de 3,8 milioane de euro, cu 48,1% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.

Per total, afacerile grupului UNIQA in Romania au scazut cu 13,7% in primele trei luni din acest an comparativ cu perioada similara a anului trecut, ca urmare a reducerii cu peste 20% a afacerilor de pe segmentul asigurarilor generale, se arata in raportul grupului.

"Ne bucuram sa observam cresterea comerciala inregistrata la nivelul celor doua companii, rezultatele obtinute in primul trimestru al anului 2018 confirmand faptul ca suntem in plin proces de dezvoltare. UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata se aliniaza unei strategii de business eficiente, ce vizeaza focusarea, pe termen lung, pe vanzarea asigurarilor facultative. Ne-am stabilit obiective ambitioase si ne dorim sa obtinem un profit solid, fara a pierde din vedere orientarea catre clienti. Ne concentram pe dezvoltarea unor produse noi si inovatoare care sa le ofere acestora experiente pozitive si relevante in raport cu nevoile pe care le au. Asadar, ne propunem sa crestem pe termen lung si, in acelasi timp, sa le oferim clientilor nostri solutii integrate de asigurare care sa le garanteze o viata mai sigura, mai lunga si mai buna", a declarat, intr-un comunicat, Franz WEILER, CEO al UNIQA Asigurari.

In cadrul celor doua companii sunt utilizate numeroase instrumente pentru a imbunatati constant procesele, Lean Six Sigma si OPEX - Operational Excellence Program, fiind doua dintre acestea. Alaturi de investitiile importante in traininguri si initiativele de digitalizare, acestea garanteaza publicului UNIQA, pe termen lung, cele mai bune solutii centrate pe client si cele mai bune servicii in ceea ce priveste solutionarea daunelor.

"Depunem eforturi constante pentru a ne pregati pentru schimbarile din viitor, asigurandu-ne in acelasi timp ca operatiunile zilnice respecta cele mai inalte standarde si raspund cu profesionalism asteptarilor clientilor. In acest context, tin sa apreciez eforturile angajatilor nostri, reflectate in rezultatul global de la nivelul celor doua companii, in contextul in care stim cu totii care este situatia de pe piata si cat de grea este schimbarea. Cu toate acestea, trebuie sa ne consolidam pozitia si sa respectam strategia pe care ne-am asumat-o. Am incredere deplina ca acest lucru se va intampla si pe viitor si ca masurile adoptate pana in prezent, dar si cele ulterioare, ne vor ajuta sa ramanem proactivi si relevanti in relatia cu clientii'', a adaugat Franz WEILER.

Cele doua companii precizeaza ca au reusit sa scada numarul de reclamatii primite in primul trimestru al acestui an cu pana la 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, reclamatiile fondate au scazut si ele cu 40% in primele trei luni ale acestui an, in comparatie cu perioada ianuarie - martie 2017.

Conform reprezentantilor companiei, acest lucru se datoreaza implementarii unui standard in privinta perioadei de plata a dosarelor de dauna, ceea ce a permis accelerarea fluxului de solutionare a acestora, eficientizarii comunicarii cu clientii, beneficiarii si pagubitii, precum si optimizarii proceselor, produselor si serviciilor pentru a fi aliniate nevoilor clientilor.

In plus, conform raportului pe primul trimestru 2018 al Autoritatii de Supraveghere Financiara, UNIQA este cel mai rapid platitor de daune pe piata RCA din Romania, cu o durata medie de solutionare a dosarelor de doar 2,18 zile.

"Pentru perioada urmatoare, ne dorim sa continuam dezvoltarea celor doua companii pe piata din Romania, astfel incat sa le oferim clientilor, pe termen lung, servicii de calitate, adaptate nevoilor pe care le au. In acest sens, schimbarile organizationale faciliteaza implementarea strategiei si permit livrarea cantitatii si calitatii corespunzatoare a serviciilor, a conchis Franz WEILER, CEO al UNIQA Asigurari.

UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale, ocupand pozitia opt in clasament, cu o cota de piata de 5,05% in 2017. In 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata, ce detina locul noua in topul companiilor de asigurari de viata, conform ASF.

UNIQA Insurance Group, cu sediul central in Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est. Cu aproximativ 40 de companii in 18 tari si 22.000 de angajati, UNIQA ofera servicii de asigurari pentru 9,6 milioane de clienti. UNIQA opereaza in 18 tari din Europa Centrala si de Est: Austria, Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Ucraina, Ungaria, Elvetia si Liechtenstein.