Liderii financiari din Timisoara sunt invitati, pe 13 noiembrie 2024, la cea de-a treia editie a „CFO Conference”, eveniment organizat de BusinessMark la Iulius Congress Hall. Evenimentul va reuni profesionisti din domeniu ce vor analiza si dezbate provocarile cu care organizatiile si departamentele financiare s-au confruntat in ultimii ani, intr-un context dominat de numeroase provocari generate de contextul macroeconomic actual si de volatilitate, cu o dinamica anuala a economiei ce a incetinit, rate ridicate ale inflatiei, costuri de finantare si rate ale dobanzilor crescute.
In cadrul celor doua sesiuni de prezentari si panelului de dezbatere, invitatii vor aborda subiecte esentiale precum: noutatile fiscale din 2024–2025, digitalizarea ANAF, E-uri problematice si implicatiile pentru contribuabili, preturi de transfer, inspectii fiscale, reorganizari, ESG si impactul asupra departamentului financiar, rolul CFO-ului modern, dezvoltarea competentelor necesare viitorului muncii, gestionarea riscurilor si asigurarea continuitatii afacerii.
La aceasta editie a CFO Conference au confirmat prezenta:
- Andreea Ivan, CFO, iwis mechatronics
- Eugen-Axel Mihancea, CFO, Deltatel
- Ovidiu Robotin, Chief Financial Officer, Qubiz
- Darius Ienci, Head of Accounting & Tax, DB Cargo Romania
- Radu Hrincescu, Head of Finance and Administration, FEV Romania
- Ioana Silaghi, Senior Manager - Sustainability Advisory, EY Romania
- Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Vladimir Marinescu, Director Servicii Fiscale, Deloitte Romania
- Paul-Ioan Danciu, Head of Finance and Administration South – East Europe Region, Bertschi AG
- Adina Banici, Director, Taxation Services, KPMG Romania
- Voicu Stoiciu, Director, PwC Romania
- Mircea Dumitrascu, Founder & Partner, NOA
- Mariana Boiciuc, Senior Partner, CITR
- Adrian-Catalin Bulboaca, Managing Partner, Bulboaca & Asociatii SPARL.
- Octavian Avram, CFO, SelfPay
- Eduard Pinzariu, Delivery Director, Smartree
Moderator al conferintei va fi Daniel Dragan, Managing Partner, BusinessMark.
Evenimentul va avea loc la Iulius Congress Hall, in intervalul 09:15 – 15:30 si vizeaza: directori financiari, Financial Business Partners, directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, directori economici, directori contabili, consultanti fiscali, controlleri financiari, contabili, auditori, analisti financiari, antreprenori.
Pentru mai multe informatii si pentru a va inregistra la eveniment, va rugam sa accesati pagina oficiala a evenimentului sau sa ne contactati la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la pretul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiaza de pana la 20% reducere, in functie de numarul de participanti inscrisi.
Partenerii evenimentului: EY Romania, Cabot Transfer Pricing, PwC Romania, NOA, Smartree, Bulboaca & Asociatii SPARL, CITREveniment sustinut de: Asociatia Firmelor Bihorene
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, digital-business.ro, PRwave, spatiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, angajatorulmeu.ro, MATEK, Business Voice, Femei in Afaceri, Revista Cariere, Piata, Romania Durabila, tion.ro, Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Banateanul, Ziarul Clujean
BusinessMark – events designed to make an impression
Din 2013 organizam evenimente business, in principal „concept propriu”, gandite si planificate de noi, de la idee si concept, pana la implementare. Avem o abordare „all-industries” si dedicam proiecte unei arii largi de industrii si domenii profesionale. Ne dorim sa ne punem „amprenta” in vietile profesionale ale participantilor, sa producem un impact concret. Ne propunem sa cream contexte pentru schimb de experienta si creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat si a gasi partenerii potriviti.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizam evenimente construite pentru partenerii nostri, evenimente gandite impreuna cu acestia si adaptate obiectivelor lor. Daca esti in cautarea unei echipe profesioniste care sa organizeze evenimente B2B, suntem alaturi de tine, pas cu pas. Poti conta pe experienta noastra in consultanta, suport in crearea si implementarea conceptului de eveniment, in managementul evenimentului de la creatie, logistica, productie si pana la optimizarea eficienta a bugetului