1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Alexandru GEORGESCU, GROUPAMA: Ca ...

Alexandru GEORGESCU, GROUPAMA: Ca asiguratori, luptam cu "mie nu mi se poate intampla" si promovam in schimb o cultura a preventiei. Schimbarea unor comportamente presupune un efort pe termen lung

Soferii si participantii la trafic din Romania inca mai au de lucru in ceea ce priveste nu doar respectarea regulilor de circulatie, ci chiar intelegerea importantei conduitei preventive si a conducerii defensive este de parere Alexandru GEORGESCU, Director National Vanzari, GROUPAMA Asigurari.

In opinia acestuia, raportarea deficitara la risc este unul dintre motivele care ii determina pe soferi si pe ceilalti participanti la trafic sa faca alegeri gresite. "Probabil una dintre cauze, pe langa neatentie sau graba, tine de modul in care fiecare dintre noi ne raportam la risc, dar si de cata importanta acordam preventiei. Noi, ca asiguratori, luptam cu "mie nu mi se poate intampla" si promovam in schimb o cultura a preventiei si a intelegerii riscurilor la care suntem expusi in fiecare zi."

Intrebat care ar fi cele mai eficiente masuri pentru corectarea acestor greseli ale soferilor, Alexandru GEORGESCU a explicat: "Daca fiecare dintre noi ar fi mai deschis in a intelege ce presupune sa ai o conduita preventiva, sa conduci defensiv, sa prioritizezi prudenta si sa constientizezi riscurile la care te expun cateva secunde de neatentie sau o decizie pripita, probabil ca traficul ar fi unul mai sigur. Dar acest tip de schimbari sunt extrem de greu de facut si vorbim mai degraba de un termen lung. In ceea ce priveste masurile cele mai eficiente, usor de implementat si cu rezultate imediate, e suficient sa privim catre tarile care au redus mult aceste probleme si sa imprumutam masurile potrivite pentru noi, nu trebuie sa pornim totul de la zero."

In sprijinul cresterii gradului de educatie rutiera, GROUPAMA Asigurari sustine campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! in calitate de Partener. "Constientizarea unor riscuri si chiar schimbarea unor comportamente presupune un efort pe termen lung, tocmai de aceea este de apreciat initiativa Fii treaz la volan, care are deja cativa ani buni in spate. Sigur ca aceste campanii sunt utile, fie ca au un impact concret in ceea ce priveste reducerea numarului de pericole din trafic sau ca pur si simplu determina unii participanti la trafic sa isi puna o intrebare despre riscul pe care si-l asuma sau la care se expun, cu siguranta ele produc o schimbare. Ne face si pe noi, asiguratorii, mai concentrati la propria noastra contributie si ce ar trebui sa facem mai mult, mai bine", a subliniat Alexandru GEORGESCU.

Despre campanie

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor Life is Hard, Generali Romania, GRAWE Romania, GROUPAMA Asigurari, AXERIA, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG VIG, INTARO, ASIROM VIG, CHIRIC & CHIRIC, ADEVAR, DALLBOGG, MARSH Romania, CAMPION Broker, RENOMIA Romania, MIB - MILLENIUM Insurance Broker, ASITO Kapital, RECREX, ASIGEST Broker, Daune.Expert, ACTIV Asigurari Insurance Broker, MAXYGO Broker, GARANTA Asigurari, Cyber Level Ins, DAW Broker, HOBBIT Broker, PRESTIGE Broker si aplicatia digitala AMIABILA.

Proiectul se desfasoara, de asemenea, cu sprijinul Asociatiei motoADN, Rebel in Romania si TATUC Serv Consulting.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro si AutoStiri.ro.

FII TREAZ LA VOLAN! este singura campanie de siguranta rutiera din tara activa zi de zi, de aproape un deceniu, timp de 365 zile/an.