Ce inseamna reputatie, valoare si servicii de calitate? Cum influenteaza ele situatia unei companii? Sunt acestea cheia cresterii fidelitatii clientilor proprii, dar si a numarului lor? Cat este de importanta calitatea serviciilor in asigurari? Raspunsurile le aflam joi, 8 mai, a.c, de la 17:05, din emisiunea Zodia Asigurarilor, difuzata de Actual - Canal 33 TV.
Se spune ca increderea este moneda principala in domeniul asigurarilor. Sub influenta provocarilor cotidiene este tot mai necesar ca angajatii din domeniu sa cunoasca atent piata, sa fie credibili si foarte sinceri cu oamenii care isi doresc sa fie preventivi cu riscurile din viata lor. In plus, feedback-ul clientilor este unul extrem de relevant pentru bunul mers al unei firme.
Intotdeauna un cumul de feedback-uri pozitive va aduce mai multi clienti si va imbunatati imaginea, numarul de salariati performanti si profitul unei companii de asigurari. De asemenea, serviciile pe care aceasta le pune la dispozitie pot fi imbunatatite cu noi beneficii.
Dar, oare, servicii de calitate inseamna si servicii mai scumpe? Care sunt ingredientele si pasii pentru o mai buna relatie asigurat - asigurator? Ce rol are o comunicare eficienta in mentinerea reputatiei? Totodatata, luand in calcul evolutia tehnologica din ultima perioada, ce legatura exista intre AI si cresterea calitatii in asigurari?
Raspunsurile la intrebari le va oferi Georgiana MIRON, Director Marketing, Comunicare si Servicii Clienti, GROUPAMA Asigurari Romania. Ea este invitata emisiunii Zodia Asigurarilor de joi, 8 mai, a.c, difuzata de Actual - Canal 33 TV si moderata de Laurentiu-Sergiu COSTACHE, Presedinte ApPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor.
Va asteptam comentariile sau intrebarile la e-mail: media@xprimm.com
********************
Zodia Asigurarilor este o emisiune pentru toti cei interesati sa se protejeze de riscurile vietii de zi cu zi, care poate fi urmarita in premiera pe postul Actual - Canal 33 TV si pe YouTube in fiecare joi, de la 17.05.
Pagina Zodia Asigurarilor mai poate fi gasita si pe Facebook, iar pentru a (re)vedea toate emisiunile, dezbaterile si interviurile realizate, va invitam sa va abonati la canalul XPRIMM de pe YouTube!