Ce inseamna calitatea serviciilor in asigurari si cum contribuie acest aspect la reputatia unei companii din domeniu? A oferit detalii pe aceasta tema Georgiana MIRON, Director Marketing, Comunicare si Servicii Clienti, GROUPAMA Asigurari Romania. Ea a fost invitata, joi, 8 mai, a.c, in emisiunea Zodia Asigurarilor, difuzata de Actual - Canal 33 TV si moderata de Laurentiu-Sergiu COSTACHE, Presedinte ApPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor.
Calitatea serviciilor poate fi privita prin ochii clientului, cel putin asa a lasat de inteles Georgiana MIRON, referindu-se la modul cum procedeaza compania pe care o reprezinta. Daca acesta este multumit, atunci toata lumea isi da seama ca sprijinul acordat a fost unul eficient.
”Servicii de calitate pentru noi inseamna servicii de care sa fii chiar tu multumit daca ai trece prin ele sau daca le-ai experimenta. Servicii de care chiar noi cei care le punem la dispozitie clientilor am fi multumiti”, a spus invitata speciala a emisiunii Zodia Asigurarilor.
Clientul este atat de important pentru grupul pe care Georgiana MIRON il reprezinta, incat mereu este prioritizat. Serviciile sunt adaptate intotdeauna la dorintele sale, iar efortul nu este unul in zadar.
”Compania pe care o reprezint este o companie care provine dintr-un grup mutualist. Ce inseamna asta? Clientii sunt si actionarii lui, iar aceasta nu e doar o declaratie care suna bine. Clientii sunt reprezentati pana la nivel de presedinte al grupului, ceea ce inseamna ca influenta pe care o au in in viata de zi cu zi a companiei, in viata de zi cu zi a grupului, in selectarea prioritatilor strategice, in felul in care o strategie este construita, in locul in care merg investitiile, e foarte importanta. Clientii reprezentati de presedinte, printre altele, au un impact direct in toate aceste lucruri pe care le-am mentionat.
Inseamna ca orientarea catre client, despre care vorbim nu doar in industria asigurarilor, este genul de subiect care face parte din ADN-ul nostru. Nu este doar o declaratie pentru ca este insasi definitia si e insasi parte a bazelor pe care compania a fost construita. Orientarea catre client si calitatea nu reprezinta o batalie care se castiga sau un drum scurt. Este un drum care dureaza mult si este mai degraba un razboi pe care il porti cu tine, pentru ca tu trebuie sa fii in fiecare zi un pic mai bine decat ai fost ieri sau alaltaieri”, a mai precizat invitata emisiunii.
Intr-o perioada in care inteligenta artificiala este in plina expansiune, apare ca semn de intrebare cum poate influenta AI calitatea serviciilor din asigurari? De asemenea, cum pot companiile de asigurari sa imbunatateasca constant calitatea serviciilor pentru a-și proteja reputatia? Care sunt riscurile pentru o companie de asigurari care ignora importanta calitatii serviciilor in relatia cu clientii? Aflati raspunsurile doar daca urmariti integral ultima editie a emisiunii Zodia Asigurarilor, din filmuletul atasat:
Va asteptam comentariile sau intrebarile la e-mail: media@xprimm.com
********************
Zodia Asigurarilor este o emisiune pentru toti cei interesati sa se protejeze de riscurile vietii de zi cu zi, care poate fi urmarita in premiera pe postul Actual - Canal 33 TV si pe YouTube in fiecare joi, de la 17.05.
Pagina Zodia Asigurarilor mai poate fi gasita si pe Facebook, iar pentru a (re)vedea toate emisiunile, dezbaterile si interviurile realizate, va invitam sa va abonati la canalul XPRIMM de pe YouTube!