Luni, 20 noiembrie 2023, BusinessMark organizeaza la Bucuresti si online evenimentul „Tax & Finance Forum”, in cadrul caruia specialisti din cele mai importante companii de consultanta din Romania vor aborda cele mai importante aspecte si noutati legislative cu impact fiscal, principalele provocari pentru contribuabilii romani si solutii de adaptare la noile prevederi. Portatlul 1asig.ro sustine evenimentul in calitate de partener media.
In cadrul conferintei, vor fi analizate si tendintele legislative si fiscale la nivel international, inclusiv aspectele referitoare la noutatile fiscale pentru perioada 2023-2024, dar principalele modificari si reglementari ale Codului Fiscal si Codului de Procedura Fiscala.
Totodata, ne vom uita spre digitalizarea administratiei fiscale din Romania si vom explora implicatiile acesteia pentru contribuabili. Vom discuta, de asemenea, despre e-Factura, noutatile privind preturile de transfer, modificarile in ceea ce priveste impozitul pe profit si tendintele legate de TVA.
Alaturi de expertii invitati, vom aborda si aspecte relevante despre impozitarea persoanelor fizice si perspectivele si tendintele in inspectiile fiscale in 2024.
Conferinta va include sesiuni de prezentari si va fi moderata de Mihaela MITROI, Managing Partner, Global Tax Advise – GTA si Daniel DRAGAN, Managing Partner, BusinessMark, iar la editia din aceasta toamna sunt invitati:
- Georgiana IANCU, Partener, Liderul Departamentului de Taxe Indirecte si Digitalizare Fiscala, EY Romania
- Mitel SPATARU, Tax Partner, Crowe Romania
- Emanuel BANCILA, Partener, Liderul Practicii de Litigii si Controverse fiscale, Bancila, Diaconu si Asociatii SPRL
- Alina ANDREI, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Alexandra POPA, Senior Manager, PwC Romania
- Luisiana DOBRINESCU, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
- Mircea DUMITRASCU, Founder & Partner, NOA Group
- Nadia OANEA, Owner, Nadia Oanea Tax and Training
- Elena SIGHINAS, Tax Director, Accace Romania
- Corina MINDOIU, Partener, Departamentul Impozit pe Venit si Contributii Sociale, EY Romania
- Nilanjan NAG, Transfer Pricing Manager, PKF Finconta
- Cristina SAULESCU, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Andrada PLES, Tax Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
Evenimentul este adresat atat companiilor din mediul privat, cat si celor din sectorul public si vizeaza: directori financiari, manageri taxe, consultanti fiscali, directori economici, directori contabili, controlleri financiari, contabili, auditori, analisti financiari, directori generali si antreprenori.
„Tax & Finance Forum” va avea loc atat onsite (Hotel JW Marriott Bucharest Grand Hotel), cat si online. Punem la dispozitie trei tipuri de bilete: in person, online si on demand. Experienta „in person” va fi completata de cea virtuala, astfel ca puteti interactiona chiar si online cu ceilalti invitati. Participarea la eveniment echivaleaza cu 5 ore de pregatire profesionala pentru membrii Camerei Consultantilor Fiscali. Mai multe detalii despre agenda si tematica aici sau la adresa office@business-mark.ro.
Eveniment organizat de BusinessMark, cu sustinerea Camerei Consultantilor Fiscali
Parteneri: EY Romania, Crowe Romania, Cabot Transfer Pricing, PwC Romania, NOA Group, Global Tax Advise – GTA, Accace Romania, PKF Finconta, Nadia Oanea Tax & Training, Dobrinescu Dobrev SCA
Eveniment sustinut de: CCF – Camera Consultantilor Fiscali
Suport tehnic asigurat de: SCS
Partener de monitorizare: MediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, Cariere, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, PRwave, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piata, SpatiulConstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, Romania Durabila, Economistul, Business Voice, Femei in Afaceri
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizam evenimente business, in principal „concept propriu”, gandite si planificate de noi, de la idee si concept, pana la implementare. Avem o abordare „all-industries” si dedicam proiecte unei arii largi de industrii si domenii profesionale. Ne dorim sa ne punem „amprenta” in vietile profesionale ale participantilor, sa producem un impact concret. Ne propunem sa cream contexte pentru schimb de experienta si creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat si a gasi partenerii potriviti.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizam evenimente construite pentru partenerii nostri, evenimente gandite impreuna cu acestia si adaptate obiectivelor lor. Daca esti in cautarea unei echipe profesioniste care sa organizeze evenimente B2B, suntem alaturi de tine, pas cu pas. Poti conta pe experienta noastra in consultanta, suport in crearea si implementarea conceptului de eveniment, in managementul evenimentului de la creatie, logistica, productie si pana la optimizarea eficienta a bugetului.