1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
GROUPAMA a primit distinctia ...

GROUPAMA a primit distinctia Superbrand

GROUPAMA, liderul pietei de asigurari din Romania, primeste distinctia Superbrand, in cadrul editiei 2024-2025 a prestigiosului program international cu acelasi nume, fiind singurul asigurator din Romania inclus in acest top.

Metodologia Superbrands presupune analiza obiectiva a peste 1800 de marci, din peste 60 de domenii de business, realizata de specialisti in marketing, publicitate, comunicare strategica sau branding, urmata de chestionarea marcilor clasate in top prin cercetari de piata derulate de IPSOS Romania, partenerul programului. 

Recunoasterea este una valoroasa, care confirma preferinta clientilor pentru brandul GROUPAMA si impactul pozitiv pe care acesta il are in societatea romaneasca. Notorietatea GROUPAMA si pozitionarea ca brand de incredere, inovator, empatic si recunoscut pentru calitatea la un pret corect au contribuit la obtinerea acestei distinctii. 

”GROUPAMA este parte a unui Grup mutualist de asigurari, un grup in care clientii sunt si actionari, iar asta ne face sa fim diferiti si sa ne intelegem rolul in primul rand prin relatia cu clientii nostri. Marca Superbrand vine ca o confirmare a faptului ca strategia de a castiga si merita preferinta romanilor prin servicii de calitate la pretul corect, inovand si fiind mereu atenti la echipa noastra este directia buna. Vom continua sa ne concentram pe a depasi asteptarile celor care ne aleg si pe misiunea noastra, aceea de a ii ajuta pe clientii si partenerii nostri sa priveasca viata cu optimism, stiind ca, indiferent de obstacol, vor avea alaturi un partener pe care se pot baza”, declara Georgiana MIRON, Director Marketing, Comunicare si Servicii Clienti GROUPAMA.

In plus, conform unui studiu de amploare comandat de GROUPAMA la sfarsitul anului 2024 si realizat impreuna cu Institutul de Marketing MIA, compania se situeaza in topul asiguratorilor in care romanii au incredere, printre principalele atribute asociate brandului fiind, de asemenea, empatia si orientarea catre client. 

GROUPAMA, liderul pietei de asigurari din Romania, cu peste 2 milioane de clienti individuali si 175.000 de companii, face parte dintr-un grup international de asigurari si servicii financiare, mutualist si cu o istorie de peste 100 de ani.