1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Gilbert MATEI, Asociatia ADEVAR: ...

Gilbert MATEI, Asociatia ADEVAR: Majoritatea soferilor cumpara RCA pentru ca este "al masinii"

Intr-un trafic din ce in ce mai aglomerat, in care participantii la trafic gasesc mereu motive sa faca alegeri gresite, sunt necesare multiple masuri pentru a creste siguranta pe sosele.

"Graba si presiunea timpului (depasirea vitezei, traversarea ilegala, subestimarea riscurilor (neutilizarea centurii de siguranta sau a castii), obiceiurile proaste (nerespectarea semnalizarii sau folosirea telefonului la volan) si influenta sociala (prieteni mei nu poarta casca), lipsa infrastructurii adecvate (fara piste de biciclete)", se numara printre motivele care conduc la alegeri gresite, este de parere Gilbert MATEI, Presedinte, Asociatia ADEVAR.

In acest context, "camere video inteligente conectate la politie si administratia locala, impreuna cu perioade de scolarizare mai lungi si examene auto si moto mai drastice care sa filtreze gradul de competenta si abilitatile scazute ale viitorilor soferi" se numara printre cele mai eficiente masuri care pot contruibui la cresterea gradului de siguranta din trafic, explica Gilbert MATEI.

La fel de importanta ramane si cresterea informarii despre rolul asigurarilor auto. De exemplu, "rolul RCA nu este inteles corect, majoritatea cumpara pentru ca este obligatoriu, ca este "al masinii" si nu pentru ca este o raspundere personala pentru erorile comise la volan", puncteaza Gilbert MATEI.

In sprijinul cresterii gradului de educatie rutiera, Asociatia ADEVAR sustine campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! in calitate de Partener.

Despre campanie

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor Life is Hard, Generali Romania, GRAWE Romania, GROUPAMA Asigurari, AXERIA, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG VIG, INTARO, ASIROM VIG, CHIRIC & CHIRIC, ADEVAR, DALLBOGG, MARSH Romania, CAMPION Broker, RENOMIA Romania, MIB - MILLENIUM Insurance Broker, ASITO Kapital, RECREX, ASIGEST Broker, Daune.Expert, ACTIV Asigurari Insurance Broker, MAXYGO Broker, GARANTA Asigurari, Cyber Level Ins, DAW Broker, HOBBIT Broker, PRESTIGE Broker si aplicatia digitala AMIABILA.

Proiectul se desfasoara, de asemenea, cu sprijinul Asociatiei motoADN, Rebel in Romania si TATUC Serv Consulting.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro si AutoStiri.ro.

FII TREAZ LA VOLAN! este singura campanie de siguranta rutiera din tara activa zi de zi, de aproape un deceniu, timp de 365 zile/an.

PROMO