LIFE IS HARD anunta un nou parteneriat strategic cu asiguratorul bulgar Dallbogg in urma caruia compania romaneasca va oferi solutiile de tehnologie necesare pentru ofertarea, emiterea si administrarea politelor de asigurare Dallbogg in Romania.
DallBogg este una dintre cele mai importante companii de asigurare din Bulgaria, fondata in urma cu peste 30 de ani.
In Romania, DallBogg va vinde polite de asigurare RCA folosind solutiile dezvoltate de LIFE IS HARD. Specialistii LIH vor crea un API personalizat prin care brokerii si consultantii de asigurari vor putea oferta si emite polite DallBogg pentru clientii romani. De asemenea, compania bulgareasca va utiliza solutia 24MGA, dezvoltata de LIFE IS HARD, prin care DallBogg isi va gestiona politele emise.
"Cu o experienta extinsa in domeniu si colaborari constante cu asiguratori locali si internationali, LIFE IS HARD contribuie la dezvoltarea pietei asigurarilor din Romania, fiind un partener important pentru asiguratorii straini care doresc sa intre pe aceasta piata. Ne adresam celor care doresc sa vanda polite si ne concentram pe tehnologia asigurarilor", a declarat Cristian FILIMON (foto), Directorul Diviziei Tomorrow – dedicata industriei asigurarilor – din cadrul LIFE IS HARD.
Conform companiei, 24MGA revolutioneaza managementul asigurarilor prin subscriere avansata si flexibilitatea unui Managing General Agent (MGA).
24MGA, unul dintre produsele de referinta ale LIFE IS HARD, introduce o noua era in managementul asigurarilor, combinand puterea de subscriere cu flexibilitatea oferita de un Managing General Agent (MGA). Platforma 24MGA faciliteaza interactiunea fluida si eficienta intre brokeri si asiguratori, devenind astfel instrumentul esential pentru un management al asigurarilor fara efort.
Cu 24MGA, brokerii pot gestiona fara efort fiecare aspect al managementului asigurarilor, de la generarea ofertelor pana la gestionarea contractelor si a finantelor. Intr-un singur an, platforma a emis peste 274.000 de contracte, generand vanzari de peste 193 milioane lei.
"Prin utilizarea tehnologiei avansate si a unei abordari inovatoare, LIFE IS HARD simplifica managementul asigurarilor, facandu-l accesibil tuturor. 24MGA ofera o solutie practica pentru companiile internationale care doresc sa acceseze piata din Romania, facilitand un parcurs eficient si de succes in domeniul asigurarilor. Am demonstrat deja aceasta capacitate prin integrarea cu succes a produselor companiei Hellas pe piata romaneasca, unul dintre cei mai inovatori asiguratori din Europa, cu un focus puternic pe tehnologie", a mentionat Mihai BARABAS – CTO LIFE IS HARD.
Cu o gama completa de functionalitati, de la gestionarea utilizatorilor pana la administrarea financiara, 24MGA este conceput pentru a simplifica si eficientiza distributia de asigurari. Solutia transpune complexitatea intr-o simplitate operationala. 24MGA reprezinta motorul care alimenteaza eficienta in managementul asigurarilor, permitand brokerilor sa se concentreze pe ceea ce fac cel mai bine – sa ofere servicii excelente clientilor lor – in timp ce solutia LIH se ocupa de toate aspectele tehnice.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie romaneasca de software listata la BVB, piata AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar in 2020 a intrat in proces de dezvoltare accelerata prin achizitii si fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare si pozitia pe piata. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comert al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicatii B2B, a preluat 40% din actionariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce) si 10% din actiunile Pointer Systems (companie antreprenoriala de servicii de asistenta de urgenta pentru evenimente neprevazute). In 2022, compania a fondat LIH Ventures, un brat de inovare pentru insurance si domenii conexe prin care isi propune sa sustina investitii in startup-uri cu potential de scalare regionala.
LIFE IS HARD (LIH) este un furnizor de solutii de digitalizare care ajuta companiile sa isi optimizeze si sa isi transforme procesele prin tehnologie avansata. Compania este structurata in trei divizii principale: Tomorrow, dedicata industriei asigurarilor; Engine, axata pe digitalizarea companiilor mici si mijlocii si a sectorului public; si Intention, care exploreaza noi initiative in domeniul sanatatii si viitorul digital.
24Broker este cea mai avansata solutie de brokeraj in asigurari, lansata de Life is Hard in urma cu 20 de ani. Platforma, utilizata de aproape 100 de brokeri si integrata cu toti asiguratorii majori, sustine peste 11.000 de utilizatori si ofera acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.
Cu un scor NPS de 49%, semnificativ peste media industriei, platforma 24Broker a fost desemnata cea mai performanta platforma de insurtech din Romania. Aceasta recunoastere se datoreaza atat securitatii exemplare a datelor, cat si excelentei asistentei oferite de echipa de customer service LIFE IS HARD.
Misiunea LIFE IS HARD este ca prin intermediul intregului ecosistemului de business, LIFE IS HARD sa devina partenerul tehnologic cheie in digitalizarea IMM-urilor si sa revolutioneze industria asigurarilor prin crearea celui mai cuprinzator ecosistem de distributie din Europa Centrala si de Est.
Incepand din 2024, aceasta ambitie este comunicata printr-o noua promisiune de brand: MORE LIFE si un nou slogan: Solutii de digitalizare pentru business si viata, menite sa reflecte filozofia grupului, valorile si directia in care se indreapta compania.
CITITI PE ACEEASI TEMA:• Dallbogg Life and Health Inc. Bulgaria intra pe piata romaneasca de RCA in baza pasaportului european