OMNIASIG Vienna Insurance Group extinde functionalitatile aplicatiei sale de mobil, cu o sectiune dedicata asigurarii de sanatate OMNI+. Experienta asiguratilor in utilizarea acestei polite devine acum mult mai simpla, placuta si rapida, printr-un proces 100% digital.
Odata cu crearea unui cont in aplicatia de mobil OMNIASIG, asiguratul va beneficia, atat in aplicatie, cat si online pe www.omniasig.ro, prin sectiunea „Contul meu”, de o serie de noi facilitati precum:
- Solicitarea unei programari la o clinica partenera OMNIASIG
- Solicitarea autorizarii unei programari deja stabilite intr-o clinica partenera
- Solicitarea de rambursare a costurilor unor servicii medicale
- Notificari in timp real direct in aplicatie privind stadiul solicitarilor
- Incarcarea documentelor necesare autorizarii/rambursarii costurilor
- Harta interactiva a clinicilor partenere OMNIASIG, cu posibilitatea de apelare a acestora direct din aplicatie
- Anularea unei programari sau solicitarea unei reprogramari
- Vizualizarea acoperirilor, a limitelor si a consumului din asigurarea de sanatate, inclusiv pentru dependentii minori
- Vizualizarea istoricului solicitarilor si a documentelor incarcate.
„Stim ca sanatatea si timpul sunt cele mai pretioase resurse ale tuturor, iar noi, la OMNIASIG, urmarim sa avem grija de aceste resurse importante ale clientilor nostri, pentru a le oferi astfel ocazia sa se bucure in liniste de toate celelalte momente din viata lor”, a declarat Mihai TECAU, CEO OMNIASIG Vienna Insurance Group.
”Inca de la lansarea produsului OMNI+, am avut in vedere sa oferim cele mai bune servicii din piata asigurarilor de sanatate. Odata cu lansarea acestor noi functionalitati in aplicatia de mobil si pe website-ul nostru, avem astazi unul dintre cele mai complexe sisteme de accesare a serviciilor medicale prin asigurarea de sanatate. Clientii nostri au flexibilitate deplina in a-si alege modul in care vor sa interactioneze cu noi: prin aplicatia de mobil OMNIASIG, prin www.omniasig.ro, prin call center-ul nostru specializat, disponibil non-stop sau direct in clinicile partenere, prin platforma OMNIdoc dedicata acestora. Aceste noi functionalitati menite sa faciliteze utilizarea asigurarii subliniaza inca o data angajamentul nostru puternic fata de inovatie, corelat cu cele mai inalte standarde de calitate pe care le urmarim in relatia cu clientii si partenerii nostri”, a adăugat Mihai TECAU.
Conform societatii, ramane in continuare disponibila si modalitatea clasica de accesare a beneficiilor medicale din asigurarea de sanatate, prin intermediul specialistilor de la Call-Center: 021.9669, cu program non-stop.
Noul modul dedicat ASIGURARII DE SANATATE completeaza functionalitatile existente in aplicatia de mobil OMNIASIG, prin care utilizatorii isi pot incheia rapid si sigur o ASIGURARE DE LOCUINTA, obligatorie si facultativa.
Aplicatia mobila OMNIASIG poate fi descarcata gratuit din AppStore si GooglePlay, fiind disponibila pe Android si iOS.