Cerinte:
- studii superioare, de preferat economice sau in domeniul tehnic;
- 2-3 ani experienta relevanta in practica de audit extern sau intern, preferabil intr-o institutie financiara (companie de asigurari, banca sau fond de pensii);
- experienta in utilizarea soft-urilor de analiza a datelor (Power BI, Excel) si vizualizare a datelor constituie avantaj;
- competente avansate de limba engleza (scris si vorbit);
- disponibilitate pentru deplasari interne/externe;
- capacitatea de analiza si sinteza;
- abilitati bune de comunicare, negociere intr-un cadru complex, capacitate de ascultare activa;
- prioritizarea muncii si respectarea deadline-urilor;
- bune abilitati de organizare si planificare;
- orientare spre rezultate;
- atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta, ambitie si optimism.
Responsabilitati:
- participa la elaborarea planurilor de audit intern anuale si multianuale;
- ofera sprijin in pregatirea rapoartelor si prezentarilor functiei de audit;
- efectueaza misiunile de audit intern aprobate prin planul de audit intern si repartizate de seful direct, conform procedurilor si metodologiei specifice auditului intern;
- intocmeste toate documentele aferente sarcinilor si atributiilor care ii revin in cadrul activitatii de audit;
- identifica deficientele, evalueaza importanta lor, determina cauzele si formuleaza recomandari practice pentru imbunatatire;
- dezvolta si implementeaza proceduri de testare bazate pe tehnici avansate de analiza a datelor;
- elaboreaza rapoarte de audit in urma misiunilor de audit efectuate, respectand metodologia de audit intern;
- raporteaza periodic sefului direct constatarile preliminare din misiunile de audit repartizate;
- evalueaza constant stadiul de implementare a recomandarilor formulate si informeaza periodic seful direct asupra stadiului implementarii acestor recomandari;
- contribuie la actualizarea metodelor de audit si initiaza imbunatatiri ale fluxurilor de lucru si proceselor;
- colaboreaza cu departamentul de audit al grupului, executa raportarile solicitate si participa la proiecte comune.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente World Class;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.