Principalele responsabilitati:
- gestioneaza si raspunde de activitatea de instrumentare a dosarelor de dauna in rambursare aferente liniei de sanatate;
- organizeaza si controleaza aplicarea procedurilor de evaluare si plata a despagubirilor conform competentelor acordate si corespunzator legislatiei si metodologiei in vigoare;
- asigura consultanta permanenta in cazul dosarelor de daune in rambursare cu aspecte deosebite;
- actioneaza pentru micsorarea valorii daunei ducand implicit la reducerea ratei daunei si evitarea platilor de despagubiri necuvenite, sesizand seful ierarhic despre cazurile in care exista suspiciuni intemeiate privind incercari de producere a unor fraude;
- analizeaza problemele aparute in solutionarea dosarului de dauna si identifica solutia cea mai potrivita in limitele competentei pe care le are;
- identifica cauzele care au generat solicitari de informatii din partea asiguratilor, urmarind stabilirea de masuri care sa previna reaparitia acestora in viitor;
- informeaza conducerea, ori de cate ori este necesar, asupra cauzelor care determina sau favorizeaza cresterea sau mentinerea ridicata a daunelor la asigurarile incheiate;
- coordoneaza elaborarea de analize si raportari statistice pentru activitatea gestionata si elaboreaza analize proprii astfel incat sa existe un control permanent asupra activitatii angajatilor din subordine;
- controleaza periodic situatia daunelor nerezolvate si propune masuri pentru solutionarea acestora.
Cerinte minime obligatorii:
- studii superioare finalizate;
- experienta in constatare, evaluare, instrumentare si verificare dosare daune - minimum 3 ani;
- experienta in domeniul asigurarilor de sanatate constituie un avantaj;
- cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
- cunostinte utilizare MS Office (Excel, Power Point, Access) - nivel mediu;
- cunostinte limba engleza - nivel mediu;
Aptitudini:
- bune abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
- capacitate de analiza, sinteza si de a urmari proiectele in paralel;
- grad ridicat de autonomie, abilitate de a lua decizii;
- orientarea spre obiective si rezultate;
- gandire analitica, spirit de observatie;
- flexibilitate la schimbari, inovatie;
- integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente World Class;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.