1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
OMNIASIG lanseaza noi ...

OMNIASIG lanseaza noi functionalitati de gestionare a daunelor online

OMNIASIG Vienna Insurance Group anunta ca face noi pasi importanti in digitalizarea si imbunatatirea experientei asiguratilor in procesul de gestionare a daunelor online. Noile functionalitati ale procesului de gestionare digitala a daunelor vin in completarea modalitatilor de solutionare precedente. 

Astfel, pentru a reduce si eficientiza timpul alocat de catre asigurati gestionarii daunelor, precum si pentru a permite un acces mai facil si mai rapid al acestora la informatiile aferente dosarelor lor de daune, OMNIASIG a lansat noi functionalitati online, toate disponibile pe www.omniasig.ro: 

1. Cererea de despagubire online pentru dosarele CASCO si RCA – buton ”Completeaza cererea de despagubire”, sectiunea Daune din meniu website

Aceasta noua functionalitate permite completarea si trimiterea cererilor de despagubire direct de pe website-ul companiei, fara a mai fi necesara completarea formularelor fizice. Documentele pot fi incarcate online de catre asigurat de oriunde doreste, ceea ce simplifica si accelereaza considerabil procesul traditional. Astfel, clientii economisesc timp pretios si beneficiaza de un proces de despagubire mult mai simplu.

2. Vizualizarea statusului dosarului de dauna in timp real pentru dosarele CASCO si RCA – buton ”Verifica stadiul dosarului tau”, sectiunea Daune din meniu website

Pentru a asigura o transparenta maxima si a reduce incertitudinile, prin aceasta noua facilitate online, asiguratii isi pot vizualiza statusul dosarului lor de dauna in orice moment, cu un singur click. Acestia pot vedea de acum toate actualizarile si etapele procesului de despagubire, oferindu-le astfel un control mai mare si o informare constanta. In plus, clientii au acum acces si pot vizualiza documentele emise in dosarul de dauna, precum si solicitarile de documente. 

3. Notificare vatamari corporale – buton ”Notifica dauna” homepage > Daune – Vatamari Corporale din RCA 

Procesul de notificare online pentru dosarele de vatamare corporala si deces pe politele RCA devine, prin aceasta noua functionalitate, mai simplu si mai usor, utilizatorii putand gasi acum rapid toate informatiile relevante pentru acest tip de daune. 

4. Avizarea daunelor pentru politele obligatorii de asigurare a locuintei, PAD – buton ”Notifica dauna” homepage > Daune – AUTO, NON-AUTO (Locuinte, PAD, Bunuri, altele)

OMNIASIG, in colaborare cu Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale (PAID), au lansat aceasta noua facilitate online, de avizare a daunelor pentru politele PAD, care ofera asiguratilor o experienta mult mai rapida si eficienta. Astfel, clientii OMNIASIG pot de acum sa raporteze online, pe www.omniasig.ro, daunele survenite in urma dezastrelor naturale acoperite de politele PAD, beneficiind si de asistenta, prin care o echipa dedicata este disponibila pentru a oferi suport clientilor si pentru a raspunde prompt la orice intrebari sau nelamuriri. Intr-o etapa viitoare, si aceasta functionalitate va cuprinde posibilitatea de a urmari stadiul avizarii daunelor si de a primi actualizari in timp real privind procesul de daune.

Oferim astfel, in parteneriat cu PAID, solutii complete si accesibile pentru protectia impotriva dezastrelor naturale. 

„Transformarea digitala reprezinta un pilon central in strategia noastra de dezvoltare. OMNIASIG a recunoscut de mult timp importanta accesului digital la servicii, acesta fiind esential pentru viitorul industriei asigurarilor. Noile functionalitati implementate acum demonstreaza angajamentul nostru ferm de a furniza solutii inovatoare si eficiente asiguratilor nostri. Ne concentram pe optimizarea proceselor si cresterea transparentei, asigurand astfel o experienta de calitate, placuta si rapida, tuturor clientilor nostri,” a declarat Mihai Tecau, CEO OMNIASIG Vienna Insurance Group.

Prin aceste noi facilitati online, OMNIASIG Vienna Insurance Group isi reafirma angajamentul fata de clienti, investind in tehnologie pentru a furniza servicii rapide si de incredere. Compania isi propune sa ramana un partener de incredere, adaptandu-se continuu la cerintele si asteptarile clientilor si asigurand protectia necesara in orice situatie, precizeaza compania intr-un comunicat de presa.