In ultimii ani, romanii au inceput sa se indrepte tot mai mult catre asigurarile neobligatorii, numite si facultative sau voluntare, iar asta se vede si din cele mai recente cifre ale ASF pe aceste segmente. De altfel, pe piata locala exista o gama variata de produse de asigurari, iar cele de viata si sanatate sunt adesea, confundate de catre asigurati. Lucrul acesta se intampla fie dintr-o insuficienta educatie financiara, fie din simpla necunoastere a existentei acestor produse. Care sunt insa asemanarile si deosebirile dintre ele, aflati din editia de joi, 20 iunie, a.c, a emisiunii Zodia Asigurarilor.
Asadar, asigurarile cele mai des “confundate” de catre asigurati sunt cele de viata si de sanatate. Este adevarat ca ele au unele trasaturi comune, insa, in esenta, sunt profund diferite si ne acopera nevoi complementare. Asadar, care sunt particularitatile fiecareia dintre aceste asigurari, ce anume le aseamana si ce le diferentiaza?
De subliniat ca, in ultimii ani, distributia asigurarilor a suferit o digitalizare accelerata: interactionam cu roboti, chatboti, masini de invatare sau AI.
Cum stau lucrurile la NN Romania si cat de important este ca un consultant in asigurari sa cunoasca bine produsele si sa fie pregatit sa raspunda la orice intrebare, aflam din editia de joi, 20 iunie a.c., a “Zodiei Asigurarilor”, chiar de la Catalin VASILE, CSO - Chief Sales Officer, NN Romania, invitatul special al episodului 45 al celui de al III-lea sezon al emisiunii realizate in studiourile Canal 33 TV.
Asteptam comentariile voastre despre subiect sau intrebari, pe adresa noastra: media@xprimm.com
********************
“Zodia Asigurarilor” este o emisiune despre si pentru clientii pietelor de asigurari si pensii private, se adreseaza publicului larg si poate fi urmarita live pe Canal 33 HD TV si pe YouTube in fiecare joi, de la ora 17.05.
Pagina “Zodia Asigurarilor” poate fi gasita si pe Facebook, iar pentru a (re)vedea toate emisiunile, dezbaterile si interviurile realizate, va invitam sa accesati sau chiar sa va si abonati la canalul XPRIMM de YouTube