Adrian MARIN, CEO, GENERALI Romania
In 2014, ne vom concentra eforturile pe mentinerea actualilor clienti printr-o servisare din ce in ce mai buna si prin programe de fidelizare a acestora. Clientul ramane in centrul tuturor actiunilor companiei, pentru ca dorim sa ii oferim in continuare serviciile de calitate cu care a fost obisnuit si care ne-au separat intotdeauna de competitori.
XPRIMM: Cum caracterizati 2013 din punctul de vedere al GENERALI Romania si ce asteptari aveti de la 2014?
Adrian MARIN: Pentru intreaga industrie din Romania, 2013 a fost un an provocator, insa noi ne-am concentrat eforturile si am gasit solutiile care sa ne aduca rezultatele dorite. Asa cum am comunicat mereu, GENERALI Romania este o companie orientata catre client si toate masurile adoptate in decursul anului 2013 au avut drept obiectiv imbunatatirea gradului de satisfactie al clientilor GENERALI.
Produsele noastre au fost adaptate actualelor conditii de piata, fara ca acest lucru sa implice scaderi de preturi, prin identificarea acoperirilor de care clientii au nevoie, la un pret corect, care sa ne permita sa le oferim servicii de inalta calitate. Am imbunatatit produsele pe care le aveam in portofoliu (CASCO, Eurocasa) si am lansat un nou produs adresat IMM-urilor.
2013 a fost si anul in care am aniversat 20 de ani de activitate pe piata romaneasca, de la revenirea Grupului in Romania, in 1993, iar mesajul pentru clientii si partenerii nostri a fost ca GENERALI este o companie de incredere cu o baza solida.
De asemenea, in 2013, mai mult ca in alti ani, am masurat gradul de satisfactie al clientilor, prin instrumente specifice de marketing, care ne-au aratat un nivel ridicat de multumire al clientilor, dar si noi teritorii de imbunatatit. Rezultatele ne-au confirmat, insa, faptul ca GENERALI continua sa ramana un brand de incredere, apreciat de clientii sai.
Toate acestea ne fac sa privim cu incredere si optimism anul 2014, care stim ca nu va fi unul usor, insa noi suntem pregatiti sa-i facem fata.
XPRIMM: Care sunt planurile GENERALI pentru acest an?
A.M.: Vom urma aceeasi strategie de pana acum: produse si servicii de calitate pentru clientii nostri si aceasta implica mentinerea unui portofoliu echilibrat si o servisare foarte buna, in special la daune.
Asigurarile pe care vom miza sunt, in egala masura, atat cele individuale, cat si cele corporate. La asigurarile de viata vom promova, in special, asigurarile individuale traditionale, pentru ca, in urma analizei portofoliului actual de clienti, am ajuns la concluzia ca acestea sunt cele mai solicitate produse de catre clienti, pentru care exista si cerere din partea pietei. De asemenea, asigurarile de viata de grup, de tip employee benefits, vor fi in continuare promovate, GENERALI avand o reputatie foarte buna pe acest segment, datorita solutiilor de asigurare pe care le detine, dublate de renumele, experienta si know-how-ul GENERALI la nivel international. Ramanand in segmentul corporate, trebuie sa mentionam ca vom acorda o atentie speciala asigurarilor generale corporate, in special asigurarilor tehnice si a celor industriale pentru riscuri comerciale, unde, de asemenea, GENERALI are o buna reputatie de asigurator care poate oferi polite personalizate pentru diverse lucrari complexe.
Vom continua sa promovam asigurarile CASCO, segment pe care ne remarcam in piata prin solutiile de asigurare oferite si prin gestionarea rapida a daunelor. Asigurarile de locuinta raman in atentia noastra si vom cauta modalitati noi de a promova utilitatea acestei asigurari si de a ajunge la client.
De asemenea, ne vom concentra eforturile, in primul rand, pe mentinerea actualilor clienti printr-o servisare din ce in ce mai buna si prin programe de fidelizare a acestora. Clientul ramane in centrul tuturor actiunilor companiei, pentru ca dorim sa ii oferim in continuare serviciile de calitate cu care a fost obisnuit si care ne-au separat intotdeauna de competitori.
Si vom reusi sa facem toate aceste lucruri cu sprijinul angajatilor, agentilor proprii si al partenerilor nostri, care vor fi alaturi de companie si vor contribui la indeplinirea obiectivelor GENERALI pe piata romaneasca. Alaturi de forta proprie de vanzare, brokerii raman un canal important de distributie, care aduce peste 50% din business-ul companiei si in care GENERALI va investi cu siguranta si in 2014.
XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei de asigurari in 2014?
A.M.: Noi consideram ca asiguratorii romani vor identifica noi oportunitati de business si vom asista la o stagnare a pietei la nivelul anului 2013 sau chiar la o usoara crestere.
Editor: Mihai CRACEA | Publicat pe 23.01.2014 | 5773 vizualizari