Asigurarile inseamna, in primul rand, protectie financiara impotriva riscurilor, iar in centrul existentei lor se afla promisiunea facuta asiguratilor. Prin urmare, intr-un sfert de secol de activitate dedicata pietei de profil, era inevitabil ca Media XPRIMM sa nu isi doreasca sa dezvolte si initiative dedicate publicului larg - cel vulnerabil in fata diverselor riscuri.
Asa a aparut, in 2009, APPA - Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor, prin intermediul careia au fost desfasurate, pana astazi, numeroase campanii si proiecte dedicate consumatorilor.
O parte importanta din cele aproape 50 de campanii desfasurate de APPA au fost dedicate asigurarilor auto, iar de la acestea pana la siguranta rutiera nu a mai fost decat un pas.
Astfel, a fost lansat, in 2016, FII TREAZ LA VOLAN!, unul dintre cele mai ample proiecte de siguranta rutiera din Romania si una dintre putinele campanii care mentine o comunitate online activa pe durata intregului an.
De la 1 iunie, porneste editia a VII-a a proiectului. Ca in fiecare an, campania este centrata pe o tema de actualitate - in 2023, obiectivul este combaterea miturilor din trafic. Fii alaturi de noi. Fii #treazlavolan!