Leslie J. BREER, CEO, SIGNAL Iduna
Piata asigurarilor de sanatate prezinta un interes crescut si pentru brokeri si pentru asiguratori, fapt care sporeste competitivitatea si ofera varietate si calitate pentru optiunile clientilor.
XPRIMM: Conform estimarilor Insurance Profile pentru primele 3 trimestre ale anului 2014, SIGNAL Iduna este lider pe piata asigurarilor de sanatate. Ne puteti spune care au fost factorii care au condus la acest rezultat?
Leslie J. BREER: Intr-o piata care poate fi considerata in continuare ca fiind una "tanara", asigurarile de sanatate devin tot mai atractive pentru companii care doresc sa implementeze sau sa imbunatateasca beneficiile extra-salariale oferite. Piata prezinta un interes crescut si pentru brokeri si asiguratori, fapt care sporeste competitivitatea si ofera varietate si calitate pentru optiunile clientilor.
SIGNAL Iduna a reusit sa obtina o cota importanta din aceasta valoare, in principal prin calitatea serviciilor, inovatie si excelenta operationala. Am dovedit apropierea fata de clienti si am reusit astfel sa ne dublam portofoliul, atat ca numar de persoane, cat si ca valoare a primelor subscrise.
O alta coordonata a succesului nostru din 2014 a fost decizia de a ne implica in parteneriate cu alti asiguratori, care ne impartasesc valorile si orientarea catre client. Putem vorbi deja de rezultate importante si avem incredere ca investitia noastra in aceste parteneriate va contribui in continuare la dezvoltarea pietei.
XPRIMM: Care ar trebui sa fie asteptarile unei companii atunci cand devine client SIGNAL Iduna?
L.B.: Asa cum am precizat anterior, suntem o companie orientata catre client si cel mai important lucru pentru noi este sa le oferim consultanta de specialitate si cele mai bune servicii. Obiectivul Signal Iduna este sa gaseasca cele mai adecvate solutii, ceea ce inseamna ca o parte din responsabilitatea noastra este sa actionam in calitate de consultant pentru clientii si partenerii nostri. Produsele pe care le oferim sunt rezultatul personalizarii, a focusului pe dezvoltare continua si sunt construite in concordanta cu dorintele si experienta clientului.
In plus, clientii nostri ne apreciaza pentru transparenta, flexibilitate si fidelitate si credem ca acestea sunt valorile de care are nevoie piata asigurarilor de sanatate.
XPRIMM: Care sunt planurile de dezvoltare ale companiei in 2015?
L.B.: Suntem dedicati strategiei noastre pe termen mediu si lung si vedem 2015 ca pe un an foarte important atat pentru vanzarile directe, cat si pentru business-ul de reasigurare pe care l-am inceput in 2014. Pentru a ne atinge obiectivele in Romania, vom continua sa ne extindem canalele de distributie. Focusul pe parteneriatele cu brokeri si alti asiguratori va fi sustinut inclusiv de consultanta oferita de expertii nostri in asigurari de sanatate. In acelasi timp, vom continua dezvoltarea produselor si serviciilor, precum si cu investitiile in capitalul uman si in capacitatile tehnice.
Per ansamblu, ne dorim sa continuam dezvoltarea pietei asigurarilor de sanatate din Romania, pastrandu-ne calitatea de optiune preferata pentru parteneri si clienti corporate.
XPRIMM: Care este principalul obiectiv pe termen mediu al SIGNAL Iduna?
L.B.: Obiectivul nostru pe termen mediu este sa ne consolidam pozitia de experti in domeniul asigurarilor de sanatate. Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie sa continuam dezvoltarea operationala si sa ne adresam mai multor segmente de clienti, in principal prin intermediul parteneriatelor noastre strategice.
Editor: Andreea RADU | Publicat pe 15.01.2015 | 4469 vizualizari