Marius Catalin ION, Director de Vanzari, DAUNE.EXPERT
Dupa un an de prezenta unica in piata de profil alaturi de clientii nostri, in portofoliu, balanta inclina in directia persoanelor fizice, de altfel acestia sunt cei mai putin pregatiti in fata unui accident, nu au o experienta a procedurilor de urmat, nu au o persoana la dispozitie pentru programari sau sa isi urmareasca dosarul.
XPRIMM: Cum percep asiguratii serviciile de asistenta la daune? Sunt dispusi sa plateasca suplimentar pentru aceste servicii?
Marius Catalin ION: Asiguratii, mai ales cei care au mai trecut cel putin o data prin experientia unei daune, imbratiseaza cu entuziasm ideea achizitionarii acestui serviciu intrucat au amintirea trista a experientei traite anterior si sunt bucurosi ca pot delega responsabilitatea recuperarii daunei unor profesionisti. DAUNE.expert este un serviciu care ofera acoperire pe intreg teritoriul Romaniei, atat din punctul de vedere al distributiei si mai ales din cel al serviciilor oferite.
XPRIMM: Din ce motive apar probleme la daune?
M.C.I: Aici vorbim despre un cumul de factori. Pornind de la faptul ca asiguratorii au tendinta de a nega serviciile post vanzare, oferind servicii de o calitate slaba si continuand cu unitatile reparatoare care par sa uite ca barometrul serviciilor prestate este reprezentat de satisfactia clientului, uzand de solutii tehnice neinspirate, neglijand pregatirea personalului si, nu in ultimul rand, neglijand comunicarea cu clientul.
XPRIMM: Pe ce linie de asigurari se inregistreaza cele mai multe solicitari de asistenta?
M.C.I: Frecventa cea mai ridicata este inregistrata in randul clientilor asigurati RCA. Serviciul DAUNE.expert este oferit gratuit pagubitilor cu toate beneficiile acestuia: tractare gratuita pentru autovehicule nedeplasabile, asistenta la declararea si constatarea daunei, informarea periodica asupra stadiului reparatiei, asistenta juridica si suport pana la recuperarea daunei daca vinovatul de producerea evenimentului a achizitionat serviciul DAUNE.expert. Clientul nostru beneficiaza de asemenea de acoperirea completa a serviciului, chiar daca este vinovat de producerea accidentului, beneficiind practic de servicii de recuperare a daunei, indiferent daca are Casco sau nu si in plus de tractare daca autovehiculul este nedeplasabil. DAUNE.expert, este un serviciu disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
XPRIMM: Dintre persoanele fizice si cele juridice, care sunt mai receptivecatre utilizarea unui astfel de serviciu?
M.C.I: Dupa un an de prezenta unica in piata de profil alaturi de clientii nostri, in portofoliu, balanta inclina in directia persoanelor fizice, de altfel acestia sunt cei mai putin pregatiti in fata unui accident, nu au o experienta a procedurilor de urmat, nu au o persoana la dispozitie pentru programari sau sa isi urmareasca dosarul. In zona persoanelor juridice lucrurile stau usor diferit, mai ales daca ne gandim la cele care detin o flota. De cele mai multe ori exista o persoana dedicata pentru gestionarea parcului auto, care zice ca stie ce are de facut, dar de regula nu stie, motiv pentru care exista o reticenta in alocarea de resurse pe alte servicii.
Datorita succesului inregistrat am pregatit clientilor DAUNE.expert beneficii suplimentare: 20% discount la serviciile de asistenta rutiera oferite de catre partenerul nostru si o reducere de 10% la costul energiei verde consumate pentru clientii ce doresc sa isi schimbe furnizorul de energie electrica.
XPRIMM: Care sunt cele mai eficiente metode de distributie pentru serviciile pe care le oferiti?
M.C.I: Distributia serviciului DAUNE.expert se realizeaza prin intermediul partenerilor nostri, retele de distributie de asigurari cu reprezentare nationala.
XPRIMM: Ce rezultate ati inregistrat pana in prezent?
M.C.I: DAUNE.expert se prezinta cu mandrie la un an de activitate cu un portofoliu de 45.000 de clienti, iar pentru primele 6 luni ale anului 2016 am beneficiat de increderea a 20.000 de noi clienti ce au achizitionat serviciul DAUNE.expert.
Aplicatia are un rating bun, functioneaza, se acceseaza facil fiind la indemana tuturor utilizatorilor de telefon mobil, este de un real ajutor la dauna oferind posibilitatea de a incarca fotografii de la locul accidentului criptate cu locatie GPS, data si ora.
Marturie stau cele cateva sute de cazuri cu avizare fie prin intermediul call-center fie direct din aplicatia mobila, cu specific diferit: unii clienti apeland la serviciile complete, altii doar pentru tractare sau doar pentru asistenta la dauna, toate finalizate cu succes.
Increderea oferita de catre clientii nostri ne-a motivat sa devenim sustinatori ai campaniei sociale "FII TREAZ LA VOLAN", pentru ca siguranta acestora in trafic, si nu numai este foarte importanta pentru noi.
| Publicat pe 15.07.2016 | 5058 vizualizari