Marius LAZIA, Director Executiv si Iulian RUICU, Director Vanzari, 9695.ro
Pentru noi este foarte importanta educarea pietei. Dupa doi ani de experienta in aceasta piata, ne-am dat seama de un lucru: clientul final nu stie inca foarte bine ce inseamna asistenta rutiera. Tocmai de aceea dorim sa ne adresam clientilor prin intermediul acestui canal de distributie, cel reprezentat de brokeri, pentru a putea accesa si partea de consultanta pe care acestia o ofera.
XPRIMM: Ca furnizori de servicii de asistenta rutiera, cum vedeti o colaborare cu brokerii de asigurare?
Iulian RUICU: Brokerii de asigurare reprezinta, intr-adevar, un canal de distributie de care suntem interesati. In momentul de fata, peste 20 de brokeri au acceptat colaborarea cu noi si acest lucru s-a intamplat datorita unor aspecte foarte importante, care vizeaza clientul, pe de o parte, si structura specifica intermediarilor, pe de alta parte. Astfel, vorbind din punctul de vedere al clientului, cardul de asistenta rutiera vine foarte bine in completarea serviciilor pe care le ofera un broker. In ceea ce priveste vanzatorul, structura brokerului are la dispozitie platforma care permite integrarea directa a unor astfel de servicii. In momentul de fata, doua platforme importante din piata sunt integrate direct cu cardurile noastre de asistenta rutiera 9695, vorbim de 24Broker.ro si SIMBA Calcul Asigurari.
XPRIMM: Aveti anumite asteptari de la distributia prin brokerii de asigurare, v-ati stabilit o serie de obiective?
Marius LAZIA: In primul rand, pentru noi este foarte importanta educarea pietei. Dupa 2 ani de experienta in aceasta piata, ne-am dat seama de un lucru: clientul final nu stie inca foarte bine ce inseamna asistenta rutiera. Tocmai de aceea dorim sa ne adresam clientilor prin intermediul acestui canal de distributie, cel reprezentat de brokeri, pentru a putea accesa si partea de consultanta pe care acestia o ofera, deoarece este necesara si educarea clientului final. Pe partea de vanzari avem anumite asteptari, dar in acest an avem nevoie, in primul rand, de educarea consumatorilor si pentru acest lucru ne bazam pe brokeri.
XPRIMM: Credeti ca este un produs greu de vandut?
M.L.: Noi credem ca este un produs de masa, cu alte cuvinte un produs care trebuie sa se vanda foarte usor, dar aceasta a fost perceptia noastra, realitatea este alta: oamenii trebuie sa aiba incredere intr-un astfel de produs, trebuie sa inteleaga riscurile. De fapt, seamana foarte mult cu un produs de asigurare si astfel ne-am dat seama ca este nevoie de un canal de distributie precum brokerajul in asigurari.
XPRIMM: Aveti in momentul de fata si un profil al clientului care acceseaza cardurile 9695?
I.R.: Profilul clientului a fost determinat printr-un studiu pe piata rece pe care l-am facut la finalul anului trecut si din care a reiesit clar un interes in randul conducatorilor auto cu varste cuprinse intre 25 - 45 de ani, din mediul urban, care, intr-adevar, calatoresc atat in Romania cat si in afara tarii, si sunt dispusi sa plateasca pana la 200 lei pentru servicii complete de asistenta rutiera, asa cum sunt oferite prin cardurile noastre.
Editor: Mihai CRACEA | Publicat pe 09.04.2015 | 5574 vizualizari