NN Asigurari a fost, in luna octombrie a acestui an, liderul "Topului asiguratorilor de pe Facebook" realizat de ZeList, compania fiind urmata, in clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, de MILLENIUM Insurance Broker - MIB si ASIROM VIG.
Pe locurile patru si cinci s-au clasat GENERALI Romania si ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.
Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).
Din punctul de vedere al numarului de interactiuni, companiile din top 5 au inregistrat urmatoarele rezultate: NN - 25.049 interactiuni si un share of voice de peste 38%, MIB - 8.713 interactiuni si un share of voice de peste 13%, ASIROM VIG - 7.510 interactiuni si un share of voice de 11,5%, GENERALI Romania - 7.159 interactiuni si un share of voice de aproape 11%, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari - 5.529 interactiuni si un share of voice de 8,5%.
In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in octombrie 2018, un total de 2.285 de aparitii (in crestere cu 20%), impartite intre presa online (1.691 de aparitii, +17,4% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (130 de aparitii, +22,6%) si retele sociale (464 de aparitii+29,6%).
In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in octombrie 2018, OMNIASIG VIG ocupa primul loc, cu 235 de aparitii in 92 de surse si un viewership de 370.437.
Topul este completat de ASIROM VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GROUPAMA Asigurari si ASTRA Asigurari.
Mai multe topuri din alte industrii pot fi accesate aici.
Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna octombrie
Din aceeasi categorie
Cele mai citite