Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna martie? - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania - 1asig.ro

Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 


Bucuresti
18
1 EUR = 4.6606 RON
1 USD = 3.7886 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna martie?


NN Asigurari, METROPOLITAN Life si GROUPAMA Asigurari se afla pe primele trei locuri in "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna martie a acestui an, arata clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Astfel, comparativ cu luna februarie 2018, NN a urcat de pe locul al patrulea in clasamentul "Facebook top players" pentru categoria "Asigurari", ajungand leader, cu 30.617 interactiuni in martie, in timp ce METROPOLITAN Life (14.671 interactiuni) a coborat cu o pozitie. GROUPAMA Asigurari si-a pastrat locul al treilea in top, inregistrand 13.087 interactiuni in aceasta luna, iar AEGON Romania (10.223 de interactiuni) a ajuns pe pozitia a patra, dupa ce, anterior, se aflase pe pozitia a doua.

Pe locul al cincilea se afla, la fel ca in februarie 2018, MILLENIUM Insurance Broker - MIB, cu 4.824 de interactiuni inregistrate in luna martie.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform ZeList, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice -calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in martie 2018, un total de 2.469 de aparitii (in crestere cu 113% fata de februarie 2018, cand fusesera raportate 1.159 de aparitii), impartite intre presa online (1,852 de aparitii, +132% fata de cele 798 raportate in luna precedenta), bloguri si forumuri (159 de aparitii, +98,8% fata de cele 80 raportate in februarie 2018) si retele sociale (458 de aparitii, +63% fata de cele 281 de aparitii din luna precedenta).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in martie 2018, OMNIASIG VIG a ocupat primul loc, cu 363 de aparitii in 154 de surse si un viewership de 552.155. Pe locul al doilea s-a pozitionat ASIROM VIG, cu 336 de aparitii in 132 de surse si un viewership de 475.845, in timp ce GROUPAMA Asigurari a ocupat pozitia a treia, cu 313 aparitii in 162 de surse si un viewership de 447.289.



Prin comparatie, in luna februarie, pe primul loc s-a aflat GROUPAMA Asigurari, cu 163 de aparitii in 96 de surse (si un viewership de 241.105), urmata de ALLIANZ-TIRIAC Asigurari (165 de aparitii in 78 de surse si un viewership de 202.015) si de OMNIASIG VIG (174 de aparitii in 78 de surse si un viewership de 185.478).

Mai multe detalii sunt disponibile pe IQads.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna martie?).

Noutati 1asig.ro
» Specialisti de renume international, pe lista vorbitorilor la FIAR 2018
» ASF infiinteaza InsurTech Hub pentru sustinerea inovatiei tehnologice in asigurari
» OMNIASIG si ASIROM asigura parcul auto al Registrului Auto Roman
» ASF vrea sa dezvolte parteneriatul cu ASE
» Gothaer: Daunele platite agricultorilor in 2017 au insumat 13,3 milioane lei. Riscul cu cele mai multe pagube a fost grindina
» Asiguratorii, printre companiile din Romania care inoveaza
» Soferii cu iPhone pot utiliza o functie cu impact pozitiv pentru siguranta rutiera
» VIDEO: Romania, intre riscuri si oportunitati
» Cornel COCA CONSTANTINESCU: Asiguratorii ar trebui sa adopte o schimbare a paradigmei in directia asigurarilor de viata
» Episodul 4: Ce programe de dezvoltare profesionala si personala urmeaza liderii in asigurari si cine ii inspira?




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 12.04.2018 | 424 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM