Reactia UNIQA Asigurari - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 




1 EUR = 4.7581 RON
1 USD = 4.2268 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Reactia UNIQA Asigurari


UNIQA Asigurari a luat la cunostinta informatiile cuprinse in raportul transmis de catre Consiliul Concurentei, ca rezultat al investigatiei privind cresterea preturilor RCA in perioada 2012 - 2016, precum si despre decizia autoritatii, prin care compania noastra este sanctionata cu 2,9 mil. EUR. Subliniem faptul ca prin activitatile intreprinse, compania a actionat numai in conformitate cu conditiile legii, precum si in conformitate cu interesele clientilor sai, iar UNIQA Asigurari va contesta decizia, considerand acuzatiile ca fiind nefondate.

Compania isi asigura clientii ca in perioada 2012 - 2016 politica sa de tarifare RCA, a fost bazata exclusiv pe strategia independenta de afaceri a companiei, pe studii actuariale complexe, date istorice legate de daunalitatea pe segmente de risc si expertiza tehnica specifica. In aceasta perioada, pe segmentul de RCA, UNIQA Asigurari a sustinut constant pierderi insemnate, uneori aproape de dublul mediei pietei. In majoritatea anilor din perioada respectiva, daunele platite pe acest segment au depasit incasarile din RCA, UNIQA Asigurari primind in mod constant infuzii de capital din partea actionariatului sau pentru a acoperi aceste pierderi.

Drept urmare, incepand cu anul 2014, UNIQA Asigurari a traversat o perioada de schimbari majore in ceea ce priveste strategia de vanzare, produse si servicii care a vizat balansarea portofoliului si limitarea pierderilor. UNIQA Asigurari a adoptat o politica prudenta in ceea ce priveste expunerea pe segmentul RCA in contextul in care, in ultimii ani, acest segment s-a confruntat cu un aflux de daune si a decis cresterea expunerii pe linii de business profitabile, valorificand potentialul de crestere al claselor de asigurari non-motor si asigurari de viata. In ceea ce priveste segmentul RCA, societatea s-a axat pe diferentierea acestui produs in termeni de calitate, UNIQA Asigurari avand unul dintre cele mai scurte termene de plata a daunelor si cea mai mare rata de onorare a acestora in termenul legal.

"De-a lungul celor aproximativ 10 ani de activitate pe piata din Romania, UNIQA Asigurari a investit constant in metode de optimizare a produselor si serviciilor. De altfel, intreaga noastra activitate se desfasoara conform legislatiei in vigoare si in spiritul transparentei totale, promovand atat pe plan intern, cat si extern onestitatea, moralitatea si atitudinea deschisa si proactiva. In acest sens, UNIQA Insurance Group si UNIQA Asigurari au derulat proiecte interne de combatere a fraudelor si de promovare a bunelor practici in randul angajatilor, fiind un partener de incredere al clientilor sai", a declarat Franz WEILER, CEO UNIQA Asigurari.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Reactia UNIQA Asigurari).

Noutati 1asig.ro
» SIGNAL IDUNA intra pe piata de retail si lanseaza trei produse noi de asigurari private de sanatate
» OMNIASIG devine partener al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv
» VIDEO: Delia TRAISTARU, DAW Management: Clientii pietei de asigurari sunt tot mai informati si exigenti
» TRANSILVANIA Broker a aprobat bugetul pentru 2019 si propune dividende de 3,2 milioane lei din profitul anului trecut
» ASF a aprobat noi numiri in conducerea a doi asiguratori
» FIAR - Forumul International Asigurari - Reasigurari revine la Sinaia
» S-a publicat Manualul Distribuitorului de Asigurari
» Legea privind societatile mutuale de asigurare a fost promulgata de Presedintele tarii
» Serviciul de Ambulanta Iasi cumpara asigurari RCA, CASCO si accidente de persoane
» Gabriela LUPAS-TICU este noul Chief Marketing Officer al NN




Share |


Autor: Redactia | Publicat pe 04.12.2018 | 300 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM